Jotta asiat ei olisi liian yksinkertaisia, niin growth hackingia ei voida yleistää vaan "kasvumarkkinoinniksi" tai uusasiakashankinnaksi. Kuten muillakin markkinoinnin trendeillä, niin tälläkin tarkoitetaan hyvin kokonaisvaltaista näkemystä. Growth hacking on mukana mm. jo tuotteen suunnittelussa ja testaamassa sekä varmistamassa, että tuote on siinä kunnossa, että sen voi julkaista markkinoille. Kasvuhakkeroinnissa otetaan huomioon, miten hyvin yritys pystyy säilyttämään asiakkaat. Jos yritys ei pysty säilyttämään asiakkaita, niin uusasiakashankintakin on melko turhaa. Tai lähinnä yhtä järkevää kuin veden lisääminen ämpäriin, joka on täynnä reikiä. Aluksi pitää siis saada tuote tai palvelu siihen kuntoon, että se saa säilytettyä asiakkaat, jonka jälkeen pystytään kannattavasti ja nopeammin lisäämään asiakkaiden määrää. Tunnisteet: Digitaalinen markkinointi, growth hackers, growth hacking, kasvuhakkeroija, kasvuhakkerointi