Tärkeintä on kuitenkin viestin lopussa mainittu osoite. Googlettelun tuloksena löytyi, että osoite kuuluu
3 Marketeers yritykselle. Eli juuri kyseiselle yritykselle, jota on jo huhuttu olevan tämän kampanjan takana aikaisemminkin. Aikaisemmin yritys on tehnyt yhteistyötä mm. Applen, HP:n, Samsungin ja Sonyn kanssa, mutta ei Nokian. Eli lopultakin tuli vahvistus tuohon mikä mainostoimisto on tuon takana, mutta miksi he ylipäätään halusivat paljastaa sen?
Eilen, kun he julkistivat jälleen videonsa, niin he olivat ostaneet twitteristä "promoted trends" mainostilaa. Tämä oli jo toinen kerta ja uskon, että ainakin kerran he tulevat vielä ostamaan saman mainostilan.
Allthingsd.comin mukaan yksittäinen trendin ostaminen maksaa per päivä yli 100 000$, jos he ostavat vielä vaikka pari trendiä lisää, niin ne maksavat yhteensä jo melkein 500 000 dollaria + tähän vielä kaikki muut kulut, videoiden teko ja mainostoimiston palkkio, joka lienee erittäin iso. Budjetin koosta voi siis päätellä, että hyvin tosissaan Tabco on liikkeellä ja vaikutaa aika isolta yritykselä.
Pastebinistä on löytynyt luultavasti johonkin peliin liittyviä tietoja, jossa myös luotellaan eri laitteita. Siellä on myös mainittu Tabco ja listan mukaan voisi olettaa, että Tabcon laitteen nimi olisi "Tab2All". Tabcon-facebook sivuilla eräs henkilö kysyi, että onko tämä heidän tabloidinsa nimi, mutta he vastasivat kielteisesti.
Kysyin myös twitterin välityksellä Nokialta ja WeTabilta, että ovatko he Tabco, mutta "yllättävästi" kumpikaan yritys ei ole kommentoinut asiaa mitenkään. Tällä hetkellä tämä alkaa kuitenkin vaikuttaa eniten HP:lta... Toisaalta voisihan Nokiakin tai joku muu yritys olla myös nyt tekemässä yhteistyötä 3 Marketeersin kanassa.
Edit. Jos aihe kiinnostaa lisää, niin lue myös uusimmat kirjoitukseni: