Viime vuonna TNS Gallupin lukujen mukaan verkko oli ainut media, jossa mainonnan määrä kasvoi. Onko tämä laman aiheuttama tilastoharha? Yritykset siirtyivät entistä enemmän käyttämään digitaalista markkinointia sen mahdollisen kustannustehokkuuden vuoksi? Miten käy kun nousukausi tulee? Siirtyvätkö yritykset jälleen takaisin perinteisen median pariin, etenkin jollei digimarkkinoinnista ja sosiaalisesta mediasta saadut tulokset olleet yhtä hyviä, kuin oli odotettu. Vai ovatko yritykset valmiita myöntämään, ettei kyseessä ollut mikään lyhytaikainen hype-ilmiö ja ovat halukkaita oppimaan mahdollisista tehdyistä virheistään, hyödyntämään jo saatuja kokemuksiaan ja tekemään pitkäaikaista työtä digimarkkinoinnin eteen?
Kerro mielipiteesi, miten sinä odotat käyvän?
Tunnisteet: Digitaalinen markkinointi